איך לדבר, לגלוש ולנווט מהטלפון הנייד בחו”ל?

January 10 2023doritr

כאשר אתם בארץ אתם מדברים וגולשים ברשתות הסלולר הישראליות לרבות סלקום, פרטנר או הרשתות הווירטואליות כגון: גולן טלקום, הוט מובייל ועוד. אולם, כאשר אתם בחו”ל, לאף אחת מהרשתות הישראליות אין אנטנות והן כולן עושות הסכמים עם רשתות סלולר בחו”ל או עם ספקי משנה. כך שתוכלו להתחבר אל החברות שם וכן להוציא ולקבל שיחות ואף לגלוש באינטרנט. מכיוון שחברת הסלולר הישראלית משלמת לחברה הזרה בכדי שתחבר אתכם, היא לרוב גובה על זה סכום לא זול וגם במקרה הזה יש לבחור כל שירות באופן נפרד. אם תרצו חיבור נתונים סלולרי לאינטרנט תדרשו לשלם, אם תרצו להוציא שיחות לארץ, תאלצו לשלם לפי דקת שיחה ופר הודעת טקסט, אם תרצו לקבל שיחות מהארץ אליכם תדרשו לשלם ועוד.

מהן האפשרויות בחו”ל?

אם אתם טסים לחו”ל ואתם תוהים מהן האפשרויות שלכם בכל הנוגע לתקשורת, כדאי שתדעו שעומדות בפניכם כמה אפשרויות: אתם יכולים לא לבחור בחבילה כלל ולהסתמך על ווי פי במקום, אך הדבר ללא ספק יגביל אתכם באופן משמעותי ואם תשתמשו במכשיר ללא חבילה ללא חיבור לווי פיי זמין תשלמו על כך לא מעט.

אתם יכולים לרכוש חבילת גלישה ושיחות בחול מספק הסלולר שלכם. מדובר על אפשרות יקרה שכן מחירי חבילות גלישה ומעט שיחות נעות בין 150 ל300 ₪ לשבוע. חשוב שתדעו כי ישנם מצבים שכרטיס הסים שלכם כלל לא יעבוד בחול וזאת בשל סיבות שונות ועל כן ללא ספק כדאי שתוודאו את התקינות שלו טרם אתם טסים לחול.

אפשרות נוספת היא לרכוש כרטיס סים לחול בארץ היעד. ברוב המקרים מדובר על האפשרות הזולה ביותר, אך יש גם חסרונות לאופציה המדוברת והיא לא מתאימה לכולם שכן לא תמיד מוצאים חנות עם כרטיסי סים שיתאימו לכם, הדבר דורש השקעה של זמן בחול והזמן שלכם בוודאי מוגבל ויקר, לא כל אחד יודע כיצד להכניס ולהפעיל כרטיס סים שונה במכשיר שלו וכן לא תמיד ברור כיצד להגדיר את המכשיר לשימוש בחול. ישנם מקרים שבהם זה ממש פשוט ויש מקרים שבהם יש צורך בתהליך אקטיבי מול נציג.

איזה שאלות עליכם לשאול טרם אתם רוכשים כרטיס סים לשימוש בחול?

אם החלטתם לרכוש כרטיס סים קארד במשלוח עליכם לשאול כמה שאלות: כיצד בפועל תקבלו את הכרטיס ומהי העלות של המשלוח, כמה יעלה הסים עצמו, הם הוא מתאים לכל סוג של טלפון, מי יתקין לכם אותו ויגדיר לכם אותו, מהי עלות השימוש בחבילה, כיצד יוצרים קשר עם שירות הלקוחות כאשר מצויים בחול, מה קורה אם נגמרת החבילה, האם מקבלים על כך התראה מראש או שמא יחייבו אתכם בתעריפים יקרים כי נגמרה החבילה על אף שאתם כלל לא יודעים שהיא נגמרה. עליכם לבדוק לגבי שיחות הטלפון מהי העלות לדקה, מהי העלות לדקת שיחה נכנסת מהארץ אליכם ועוד.

חשוב מאוד שתבחרו את האופציה המשתלמת ביותר עבורכם, אשר מצד אחד תאפשר לכם להתנהל בחול עם הנייד בצורה נוחה, לתקשר באמצעותו ויחד עם זאת לא לבזבז על זה סכומים מופקעים.

Share:

inex.co.il

הישארו מעודכנים